2011. március 18., péntek

Első edzés...

Sziasztooook!!! (: Itt az új részecske!! Jó olvasást, és köszi a sok látogatót!!! =)♥ 



× Marcelo


Özil lepasszolja Roninak, ő a kapu felé fordul és rúg. A labda száguld felém én pedig nem tudok koncentrálni, mert meglátok egy ismerős alakot a kispadnál....”




Egy ismerős alakot akit utoljára egy autóból kiszállva láttam. Egy ismerős alakot akin most Real mez van és Mourinhoval beszélget. Persze a gondolatok közben nem állt meg az idő és a labda száguldott felém, pont arrébb léptem, hogy jobban megnézzem az ismerőst és a labda rohadtul a gyomorszájamnál landolt. Kicsit összegörnyedtem, hát nem esett valami jól. Térdre estem, Mou pedig a pálya széléről figyelt, felnéztem és valami olyasmit akartam mutogatni, hogy „Minden oké!!” nem tudom, hogy össze jött-e, de felálltam és mutattam a csapattársaknak is, hogy minden rendben van, felvettem a labdát és kirúgtam. Szerencsére jól indítottam Benzemát, aki levette odapasszolta Larinak, Lari Marcelonak, Marcelo vissza Larinak, ő ráfordul és lő. 1-0 nekünk, próbálom mutatni, hogy örülök, de egyfolytában az ismerőst azaz Moratat nézem. Persze közbe ő is észrevett, elvégre egy lány állt a kapuban. Nem volt bajom azzal, hogy Morata Realos csak az én szívem a Barcáé, mondjuk attól függetlenül most itt állok a Real kapujában. Ezeket a gondolatokat megpróbáltam gyorsan kizárni, mert láttam a labda felém száguld. Éreztem, hogy mindenki engem néz, ezért próbáltam a maximumot kihozni magamból vagyis a védésemből. Végig a labdán volt a szemem, és mikor már a 16oson belül volt kifutottam és ököllel kibokszoltam. Védés után a kispadra néztem, Mou elismerően bólintott, Morata pedig csak bámult. A 20. percben még mindig 1-0 az állás , és reméltük ez így is marad. Mou félidőt fújt.



- 10 perc pihenő. Valamelyik csapatból cseréljen majd valaki Motaraval, had álljon be ő is egy kicsit játszani – senki nem szólt csak mindenki az öltöző felé vette az irányt. Én utolsóként maradtam, előttem pedig Marcelo és Lari hülyültek.



- Hé Tessa igaz?
- Casillas, öö igen Tessa.
- Jól védtél. Ahhoz képest, hogy lány nagyon jól nyomtad.
- Kössz Casillas, elismerés ezt a te szádból hallani. - Iker csak nevetett és előrement én teljesen hátul maradtam. A kispadnál pedig meg is álltam.



- Tessa? Te hogy hogy itt?
- Én csak játszok egy kicsit.
- Itt?
- Hát a barátnőm akihez mentem Lari volt, és ő rángatott el, hogy ne üljek otthon egyedül. És te Realos vagy?
- Nagyon úgy tűnik.
- Héé cica pihenj, mert a 2. félidőben csak úgy füstölni fog a hálód. - nem is láttam, hogy Roni még a pályán volt, a hang forrása felé fordultam ő pedig csak megborzolta a hajam és húzott befelé az öltözőbe.
- Majd még beszélünk.
- Remélem – Roni a vállamra tette a kezét és faggatózni kezdett.
- Te hallod cica Morataval kavarsz?
- Mi neeem, csak ismerjük egymást.
- Ne is kavarj hallod két okból se.
- Két okból? Na és mi lenne az te okostojás?
- Első: te az enyém vagy – rám nézett, kacsintott, majd folytatta tovább - na három ok lett a kettőből a második: én ezerszer jobb pasi vagyok mint Morata.
- Ja és az egód is ezerszer nagyobb.
- Na most én beszélek szóval a harmadik ok, a Morata fiúcska már foglalt.
- Mi foglalt?
- Igen, legalábbis szokta őt várni egy csaj.
- Egy csaj?
- Mér' szerinted buzi vagy mi?
- Nem te elmebeteg, nem úgy értettem. - bementünk az öltözőbe, persze ott ment a buli rendesen, mindenki marhult meg dumált
- Hááh megjött a sztárkapus!
- Mi? Ja, hogy én? Köszi Marcelo, de azért nem kell túlzásokba esni.
- Nem túlzok úgy kivédted azokat a rúgásokat mint egy profi kábé így... - Marcelo elkezdte utánozni, hogy hogy védtem a rúgásokat. Mindenki feküdt a röhögéstől persze én is, nagyon édes volt. Mou beszólt, hogy pályára.



Mourinho Moratat Benzema helyett cserélte be. Mi kezdtünk és nagyon gyors támadás következtében 2-0 lett az állás. De nem volt megállás Roni már útban volt a kapu felé, ellőtte és túl ívesen száguldott a labda és nem tudtam olyan magasra ugrani, hogy bele tudjak érni, így az eredmény 2-1 nekünk. Roni kacsintott egyet, Morata pedig csak flegmán nézett. Most komolyan azért néz le, mert kicsi vagyok és nem tudtam olyan magasra ugrani? Vagy valami más baja van velem? Ha pedig így is lenne miért a pályán kell ezt a nézésével felém sugározni? Miközben ezek kavarogtak a fejemben, a másik térfélen Moratanak volt egy helyzete amit Iker védett. Így jött egy újabb támadás a kapunk felé. Sikeresen védtem a támadást. A 20 perc hátralévő részében Marcelo baba is betalált, így a lefújásnál az eredmény 3-1 azaz mi nyertünk. Gratuláltunk egymásnak, ahogy illik persze utána pedig Mouhoz mentünk.



- Akik a holnapi meccsen játszanak azokkal van pár megbeszélni valóm még a többieknek köszönöm a részvételt. – itt Mou rám nézett vagyis azt hittem, hogy csak rám de mögöttem állt még Morata is.
- Köszönöm, hogy részt vehettem az edzésen.
- Ha van kedved máskor is benézhetsz, szívesen várunk játékosokat.
- Köszönöm a lehetőséget. - Mou bólintott és a többiekhez kezdett el beszélni. Én az öltöző felé indultam, mikor oldalra néztem, Morata éppen odament egy csajhoz arcon puszilta, átkarolta és elmentek. Szóval Roninak igaza volt, és nem csak azért mondta, mert fel akar szedni. De akkor Morata meg mi a fenének flörtölt velem a repülőn, és az autós akciója mire volt jó? Kavarogtak bennem a dolgok. Bementem az öltözőbe, levettem a cuccaimat és beálltam a tusoló alá vagy 5 percig csak álltam egy helyben és Moratara gondoltam. Próbáltam összerakni, hogy akkor most hogy is van ez az egész. Még 5 perc telt el és én még mindig csak engedtem magamra a vizet, aztán úgy gondoltam ideje kiállni a zuhany alól, és mivel a hajam is csurom vizes volt csukot szemmel tapogattam törölköző után. Ha törölközőt nem is, de valakit megtaláltam tapogatás közbe.



- Fogalmam sincs ki vagy de örülnék, ha megdobnál egy törölközővel.
- Na cica minek az?
- Már megint te? Sose adod fel?- odaadott egy törölközőt, gyorsan körbetekertem magamon aztán megkaptam a furcsa tett után a furcsa választ is.
- Nem!! - vigyor kíséretében kiment. Nem értettem, hogy ő ezt most, hogy értette. Ez lenne az igazi Cristiano Ronaldo? Egy érző lélek, aki nem csak az újságok címlapjain tud pózolni, és nem csak nagyképű és önző tud lenni? Na jó ezt egy kicsit eltúloztam, de valljuk be, nem mindennapi tett Ronitól, hogy ahelyett, hogy leteper egy csajt aki ruha nélkül áll előtte, csak egyszerűen odanyújt neki egy törcsit és elmegy.



Miután végeztem az öltözőben kimentem és láttam, hogy a többiek még a pályán vannak, ezért úgy döntöttem, hogy leülök a kispadra és megvárom őket ott. Elővettem az ipodom és zenét hallgattam. Csak nézetem, hogy hogyan futkároznak a pályán a többiek, és hogy Marcelo, hogy figurázza ki a őket. Persze én is kaptam pár elhullajtott grimaszt tőle, amikor észrevette, hogy ott vagyok engem sem kímélt. Kábé egy órát húztak rá azóta, hogy én lejöttem a pályáról. Végeztek, „Végre!” gondoltam magamban. Aztán még várhattam egy órát arra, hogy Lari és Ramos végre elkészüljön.



Ma van a BL meccs a Lyon ellen. Lari és Ramos is elég feszültek, szóval próbáltam őket nem stresszelni pluszba. Eljött az este és a meccs. Mou megengedte, hogy besurranjak a kispadra, ami persze nem megengedett, de neki sikerült becsempésznie. Lari nem volt benne a kezdő 11be, tehát a kispadon izgulta végig az 1. félidőt. Az első félidőben Marcelo csavarta be a kapuba a labdát. Persze az ehhez méltó gólöröm is megvolt. A 2. félidőben Benzema is betalált, így 2-0 lett. Ronit le kellett cserélni, mert nem bírta a lába. Lari kapott lehetőséget, hogy bizonyítson. Az egyik támadásból Larihoz került a labda és már indult is, Ronival mi ott kiabáltunk neki mikor megközelítette a Lyon kapuját. Bevetett néhány tipikus cselt és góól.3-0. Felugrottam és sikítottam ahogy a torkomon kifért. Az utolsó percekig támadtak a blankók. A bíró lefújta a meccset, és 4-1es összeítéssel a Real Madrid jutott be a Bl legjobb 8 csapata közé. Mikor lefújták a meccset, Roni nem törődött a lábával felugrott megölelt és tisztára őrjöngött. Miközben Roni megölelt, felnéztem és a páholyban észrevettem Moratat, minket bámult, lehet féltékenységből, bár ezt nem lehet tudni. Roni is felvette az „Animo Abidal” pólót amit a Barca hátvédjének, Abidalnak a tiszteletére csináltattak, és beszaladt a pályára, én pedig csak Moratat néztem. Ő is engem nézett, de nem volt egyedül. Egy csajjal volt. Persze biztos a stadionos csajjal, aki mindig várja őt. Még akkor is engem nézett mikor a csaj ott ölelgette őt, istenem de szánalmas, ha barátnője van ne flörtöljön más csajjal, és ne ébresszen benne hiú reményeket.



- Továbbjutottunk!!!! - Lari ezzel a kiabálásával jelezte, hogy éppen felém tart, de azt nem közölte , hogy az ölembe akar ugrani szóval mikor odaért és rám ugrott én sikeresen hanyatt vágtam magam. - Érted ezt Tess, gólt lőttem egy rohadtfontos meccsen. Érted?
- Értem szívem, bajnok vagy!!!- megöleltem felálltam és őt is felállítottam. A többiek is már jöttek le a pályáról – Héé Marcelo, hogy is volt az a gól? - nevettem és megöleltem. - Benzema széép volt!!! - őt is megöleltem.
- Na cica én mit kapok?
- Pff lőttél gólt?
- Kapufelé sokat lőttem az nem számít?
- Ööö had gondolkozzam...nem - rávigyorogtam, majd mentünk az öltöző felé. Már messziről kiszúrtam, hogy egy olyan személy áll az öltözők előtt, akivel nagyon nem akartam találkozni. De nem ezen esett le az állam, hanem azon, hogy kivel volt....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése