2011. március 14., hétfő

Kusza szálak...

Halihó emberek!! (= 
Meghoztam az új részt. Elég rövidecske lett, de ígérem a következő hosszabb lesz. ;) Ja és köszi a több mint 200 látogatót!!Nagyon jól esik, hogy ennyien látogatjátok a blogomat!! (=
Puszi Tess :)



× Özil
× Mrs. Henson

  „Szia...”


- Szia. Miben segíthetek? - Özil? Lari rossz címet adott meg? Vagy Özillel lakik? Nem hiszem, de akkor mi történik itt?
- Szia. Nem tudom jó helyen járok-e, de nekem ez a cím volt megadva. Larit keresem.
- Hát mi is.
- Tessék?
- Gyere be, bent elmondok mindent. - Özil beinvitált a nappaliba.
- Szóval akkor most Lari itt lakik vagy sem?
- Itt lakik, de nem tudjuk hol van.
Mi? Ezt, hogy érted? És ki nem tudja, hogy van kérlek magyarázz el mindent mert nagyon nem értem.
- Gondolom tudod,hogy Lari most a blankókkal edz. Szóval a mai edzés is úgy ment mint eddig és nem volt semmi baj. Ramos hazahozta Larit, és Lari pedig hazaküldte Ramost. Persze ő azt hitte, hogy azért küldi el, mert fáradt és egyedül akar lenni, de azóta nem lehet elérni telefonon. És mikor idejöttünk nem találtuk sehol. Nagyon aggódunk érte.
- De ki az a mi?
- Az egész csapat főleg Ramos meg Roni és Marcelo is, ja és Mou-t ki ne hagyjam.
- És mióta nincs meg? És telefont kinyomja vagy nem is csöng ki, vagy mi van?
- Már olyan 3-4 órája. A telefonjainkat meg kinyomja, vagy hagyja üzenetrögzítőig kicsöngni.
- Mi lenne ha megpróbálnám én is felhívni?
- Próbáld meg ööö bocsi de, hogy is hívnak.
Ja bocs be se mutatkoztam Tessa Swallow vagyok.
- Én Mesut Özil vagyok, de légyszi próbáld már akkor meg, mert már mindenki őt keresi.
Rendben, na akkor nézzük, hogy emlékszik-e még rám. - tárcsáztam és hallgattam ahogy kicsöng hosszú perceken keresztül. - percig csöngettem de semmi már közben hangpostára is átváltott. - Nem veszi fel, hagyta üzenetrögzítőig kicsengni. Megpróbálom még egyszer.
- Oké, amúgy kérsz valamit inni, tudom nem én vagyok itt a "főnök" vagy mi, de a házigazdát nem találjuk.
- Egy pohár víz jól esne, na próbálkozok még. - körülbelül a 8. próbálkozásra valaki felvette a telefont, de csak zajokat hallottam, beszélgetést, meg ilyen buszhang lehet benyomódott a telefon a zsebében. De akkor ez most jó jel? - Valaki felvette, azaz kicsöngött és lehet benyomódott a zsebébe vagy nem tudom, de ilyen utcai háttérzajt hallottam.
- Nyomd ki és próbáld újra. - arra készültem, hogy benyomjam a hívó gombot amikor egy hívásom érkezett. Meglepődtem, és szerintem ez kiült az arcomra. - Na ki az? Ki hív? Lari?
- Nem, a foci akadémia igazgatója, ahova jártam és ahova Lari is járt. Mit akarhat?
- Ha nem veszed fel nem fogod megtudni. - felvettem, de nagyon nem tudtam hova tenni ezt a hívást.


- Jó napot! Mrs. Henson.
- Szia Tessa. Hogy vagy?
- Köszönöm jól, igazgatónő hogy van? - közbe persze grimaszoltam Özil kérdéseire.
- Remekül. Tessa nem akarom húzni az időt a tárgyra térek. Van itt valaki aki téged keres, mert azt hitte itt majd megtalál.
- Igen? És megtudhatnám, hogy ki az a valaki?
- Larissa Morrison.
- LARISSA MORRISON???? - Özil persze vágott egy fejet, hogy miért emlegetem Lari nevét.
- Igen Larissa.
- Igazgatónő beszélhetek vele?
- Persze, máris átadom neki a telefont.
- Na mi van? - Özil suttogva
- Londonban van. - suttogtam vissza, és hallottam közbe ahogy Mrs. Henson átadja a telefont.
- Igen? Tessa te vagy az?
- Lari? Mit keresel te Londonba?
- Téged. Tess én nem bírtam tovább, muszáj beszélnünk, és nem telefonon, hanem személyesen. Nem beszéltünk már 6 hónapja, és egyikünk sem kereste a másikat, és ez így nagyon abszurd. Ezért úgy gondoltam eljövök megnézni, hogy hogy vagy, és felmérem, hogy mennyire haragszol rám azért amiért otthagytalak, elbúcsúzás nélkül.
- Ohh Lari, én nem haragudtam, tudtam, hogy csak azt teszed amit a szíved diktál. - Özil már elképesztő, hogy milyen fejet vágott, nem tudom nagyon leírni, de ha le kéne írnom, kábé olyan fejet vágott mintha ki akarta volna olvasni a szememből, hogy mit mondott Lari.
- lenne jobb ezt személyesen megbeszélni?
- De ezerszer jobb lenne csak van egy kis probléma.
- És mégis mi az a "kis probléma"?
- Az, hogy egy rugóra jár az agyunk, és énis eljöttem hozzád, Madridba.
- Mi? Most ugye viccelsz? Hol vagy most?
- Nálad, azon a címen amit még régen SMS-be elküldtél. Mindenki téged keres, az egész csapat, legalább a telefont felvehetted volna.
- Én...hallod maradj ott ahol vagy, a többieket nyugtasd le, hogy minden rendben és semmi bajom, foglald el az egyik vendégszobát, érezd magad otthon, nemsokára ott vagyok.
- Rendben, várunk. Szia szeretlek.
- Na mi van? Hol van? Jól van?
- Héhéééhééé egyszerre csak 1re tudok válaszolni. Szóval... - elmeséltem az egész beszélgetést, elejétől a végéig, minden mellékes magyarázattal.
- Szóval akkor most jön vissza Madridba?
- Igen, hallod szólni kéne a csapatnak nem?
- Ubasszus, tényleg. Na akkor Felhívom Ramost.
- Nem lenne egyszerűbb egy: "Mindenki Larihoz!! Most!!" SMS-sel elintézni, és akkor nem kellene mindenkinek egyenként elmondani, hogy mi hogy történt.
- Te tudsz valamit. Na akkor, Min-den-ki La-ri-hoz!! Most!! Küldés. Evvel készem vagyok valószínűleg akik a közelben keresték mindjárt itt lesznek.
- Oké, hát viszont én elmennék lezuhanyozni, mert nem volt semmi a mai napom szóval.
- Oké menj csak, ha valami van szólok.
- Köszi. - eleresztettem egy mosolyt, de már nagyon fáradt voltam szóval elég érdekesen festhettem.


Felmentem a lécsőn, kerestem egy látszólag üres szobát, lepakoltam és egyből célba vettem a fürdőt. Engedtem egy kád forró, habos vizet, elővettem az ipodomat és zenét hallgattam. Nem tudom mennyi idejig ázhattam, lehet, sőt biztos, hogy el is bóbiskolhattam, mert arra keltem, hogy már majdnem ellep a víz. Gyorsan kipattantam a kádból magam köré tekertem egy törölközőt és már mentem is ki a fürdőből. Persze nem számítottam rá, hogy egy focistát találok az ágyban. Persze nekem is lehetett volna annyi eszem, hogy odafigyelek pl arra amit Özil mondott: ,, ...valószínűleg akik a közelben keresték mindjárt itt lesznek...".


- Hola cica, van kedved elütni az időt addig, amíg Lari vissza nem jön?....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése