2011. március 17., csütörtök

Pályára...

 Halihóó emberek!! =) Meghoztam az új részt remélem tetszeni fog. Jó olvasást!! =)
És még egy kis közérdekű közlemény. Barcás vagyok, és amint  tegnap hallottátok a Real-Lyon meccsen a hátvédünket, Abidalt ma megműtötték. Szóval remélem nem fogtok megharagudni, hogyha kiteszek egy képet róla. Meg persze hoztam egy képet Marceloról is aki a "Kitartás Abidal!" pólót visseli. Szép dolog volt a csapatoktól ez a póló. Na meg persze a 3-0 is szép volt!!! ;) Na mostmár jó olvasást!!!



















× Roni
× Mourinho
× Casillas

- Hola cica, van kedved elütni az időt addig, amíg Lari vissza nem jön?....”



- Cica? - nem tudom, hogy kell-e mondanom ki feküdt az ágyamon arra várva, hogy na akkor én most rávetem magam. Hát persze, hogy a mi kis csődör Cristiano Ronaldonk. - El vagy te tájolva. Annyi időt kapsz, hogy eltűnj a szobámból amíg elmegyek felöltözni és még egy kis hosszabbításnak fogat is mosok, ha nem találnád meg az ajtót elsőre. - megfogtam a ruhám a fogkefém és már a fürdőben is voltam, gyorsan felvettem egy sportmelltartót és egy hosszú gatyeszt. Kinyomtam a fogkrémet és elkezdtem fogat mosni, lehajoltam, hogy kiöblítsem a szám és mire felnézek, Roni már ott áll mögöttem.

- Most komolyan cica gyere játszunk egy kicsit.
- Hallod ha most rögtön nem húzol el innen nagyon megbánod.
- Mert? Mit csinálsz? - persze egyre közeledett hozzám.
- Öhmm hidd el ki fogom találni ha szükség lesz rá. - már majdnem lekapott mikor kibújtam a keze alatt. - Kifelé! - úgy látszik hatásos volt a kiabálás, mert a kijárat felé vette az irányt, de persze kifelé menet még egy kacsintás belefért nála.

Miután végre sikerült Ronit kiűzni a szobából, lefeküdtem, betettem a zenét és mint akit fejbe vágtak elaludtam. Arra keltem fel hogy valaki ugrál az ágyon,de így két lábbal teljes erőből.

- Hééé valaki aludna!!!!!-
- Ne aludjááááááááááál.
- LARI!!!!
- TESSA!!!!

Persze egyből egymás nyakába ugrottunk, mint akik évek óta nem látták egymást, pedig itt az az évek óta csak 6 hónap. A csapat persze végig azt nézte, hogy ki ez a két idióta. Mondjuk jól szórakoztak rajtunk.

- Na jó örülünk, hogy örültök, de holnap BL meccs Lari. Irány a Bernabeu! - Lari egyből lepattant az ágyról és elindult kifelé, az ajtóban pusmogott valamit Mourinhonak majd tovább ment, közben persze leszálltam az ágyról leültem és vártam mi lesz. - Tessa ugye?
- Igen Tessa.
- Gyere! - fogalmam sem volt, hogy ez most mi, mármint, hogy miért menjek én is. De „engedelmeskedtem” , így én is már úton voltam a stadion felé. Mikor odaértünk Lari aranyosan közölte, hogy én is be fogok állni az edzésen. Mivel már este volt felkapcsolták a reflektorfényeket, és amíg bemelegedtek mi elmentünk öltözni.

- Lari komolyan gondoltad ezt cuccot se hoztam. Nincs semmi felszerelésem.
- Nyugi Tess. Én mindent előkészítettem. - és ezzel a lendülettel odadobott nekem egy plusz felszerelést. Nem akartam velük edzeni, hisz nekik holnap BL nyolcaddöntő meccs és készülniük kell. Többször is mondtam Larinak, hogy inkább hazamegyek, de akárhányszor elindultam kifelé, megzsarolt, hogy rám küldi Ronit. Na persze ilyenkor én, mint valami megszeppent kisgyerek mentem vissza és öltöztem tovább.

Kezdésnek 20 percet futottunk, persze már jól ment a futás, nem úgy, mint az akadémián az első hetekben. Láttam, hogy mindenki meglepődik azon, hogy mennyire jól bírom az edzést, főleg Roni aki azóta bámult, mióta kiléptem a gyepre. Futás közbe egyfolytában azon járt az eszem, hogy nem kellett volna hagynom, hogy Lari rábeszéljen erre az edzésre. Aztán meg majd az lesz, hogy miattam nem tudott készülni rendesen a csapat és kikapnak a Lyontól. Amíg ezen gondolkodok Lari már veregeti is a vállam, hogy már nem futunk hanem jön a bemelegítés. Bemelegítés alatt azt kell érteni, hogy passzolgattunk meg cselezgettünk, én persze Larival voltam először párba, majd Mourinho szólt, hogy csere. Lari Marcelohoz ment hozzám meg Roni jött párnak, király már csak ez kellett nekem. Passzolgatásnál Roni direkt mindig mellérúgta a lasztit, gondolom ezt azért kaptam, mert nem bújtam vele ágyba, de nem nagyon izgatott, én is mellépasszoltam párszor, persze merő véletlenből ;). Utána Mourinho 2 részre osztotta a csapatot, hogy meccsezzünk egyet egymás ellen. Az én „csapatom”: Lari, Marcelo, Xabi Alonso, Granero, Benzema és én. Az ellenfél csapata: Casillas, Özil, Roni, Di Maria, Sergio Ramos és Peppe. Nem midenki a saját posztján játszik majd, de ez volt a lényege ennek a kismeccsnek, hogy kipróbálják magukat a játékosok máshol is. Mou elküldött minket, hogy beszéljük meg, hogy ki hol játszik majd. Ahogy odaértünk a kapuhoz Lari átvette a vezetést és kiosztotta kinek mi lesz a posztja.

- Na akkor mivel eléggé szét vagyunk osztva mindenki nagyjából a saját posztján fog játszani. Marcelo balbek, Xabi is hátul lesz. Granero te jobb szélen leszel Benzema te középen én pedig balszélen. Tess tiéd a kapu.
- Mi Lari viccelsz tudod, hogy mindig is béna volta a kapuban.
- Nem voltál, nem is vagy és nem is leszel béna ez egy csapat és össze kell tartanunk. Kérj egy kesztyűt Ikertől és kezdjhetjük is. Mindenkinek minden világos? - egyszerű bólintás volt a válasz, mindenki bízott Lari döntésében, ha a pályán volt nem viccelt. Én közbe elindultam a másik csapat felé, hogy kesztyűt kérjek. Mikor odaértem már ők is befejezték a megbeszélést és mindenki szétszéledt. Roni jött velem szembe, bevágta a kaján vigyorát, én pedig már felkészültem pár beszólásra, vagy ízetlen viccre, de semmit nem szólt csak vigyorgott. Elégzavaró volt, de próbáltam a játékra összpontosítani és arra, hogy miért jöttem át az ellenfél térfelére.

- Hey Casillas Lari mondta, hogy tőled tudok kesztyűt kérni.
- Te leszel a kapus?
- Nagyon úgy tűnik. Szóval adsz egy kesztyűt vagy keressek magamnak?
- A kispadon talán van, ha pedig nincs akkor az öltözőnkbe keresd meg a helyem és ott biztos van. - egy legyintéssel megköszöntem az infókat, és már futottam is a kispad irányába, hát pár pulcsin, felsőn, törölközőn és innivalón kívül semmi nem volt ott, szóval befutottam az öltözőbe, megkerestem Casillas helyét és elvettem a kesztyűt. Ugyan kicsit, na jó nagyon nagy volt rám, de azért csak tudok majd benne védeni. Mikor kinyitottam az öltözőt ennyit hallottam: „Héé cica gyere már!!!!”. Persze Roni kiabált, biztos már várta, hogy kikapjanak. Kifutottam a gyepre Mou pedig ismertette a szabályokat. Kétszer 20 percet fogunk játszani 10 perc szünettel. Mou volt a játékvezető, ő indította a meccset. Az ellenfél kezdett. Özilé volt a kezdőrúgás, Roninak passzolta ő pedig már indította is Ramost, már bőven a térfelünkön voltak, a 16os mellett, amikor Marcelo észbe kapott, hogy éppen a kapu felé száguld a labdával és becsúszott aminek az eredménye egy szabadrúgás lett. Olyan 20 m lehetett a távolság. Ramos készülődött a rúgáshoz, persze Roni és Özil bent várták. Sergio rúgása átment a 16os másik oldalára, ahol Özil gyűjtötte be Roni pedig a 16oson belül várta a passzt. Özil lepasszolja Roninak, ő a kapu felé fordul és rúg. A labda száguld felém én pedig nem tudok koncentrálni, mert meglátok egy ismerős alakot a kispadnál....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése